Islamic Banking Master Programme - Open Day

The Center for Islamic Economics, Banking and Finance (CIEBF) organizes "Open Day" and a free seminar of Islamic banking for all interested candidates of Islamic Banking Master program, but also for those who want to get to know and learn more about this area of economy.
The seminar will enable students to become familiar with the latest trends and practical applications of Islamic banking. In addition, the participants will be introduced to the master program of the Islamic Bank, the benefits and possibilities of financing, as well as the special student scholarship program of this master program by BBI Bank.
"Open Day" will be held on September 29, 2017. at 17:30 in the premises of the Faculty of Economics at Skenderija 70 / II, Room 1. The participants will be awarded the certificates. The seminar is free, registration can be done via mail: ciebf.sarajevo@gmail.com.

Please note that the deadline for applying for the Open Day is September 27, 2017. and a deadline for applying for the Islamic Banking master program 30.09.2017.

Centar za islamsku ekonomiju, bankarstvo i finansije (CIEBF), organizuje „Open Day“ i besplatan seminar Islamskog bankarstva za sve zainteresirane kandidate Islamic Banking master programa, ali i za one koji žele upoznati se i saznati nešto više o ovoj oblasti ekonomije.

Seminar će učesnicima omogućiti da se upoznaju sa najnovijim trendovima i praktičnim primjenama islamskog bankarstva. Pored toga, učesnici će se upoznati sa Islamic Banking master programom, pogodnostima i mogućnostima finansiranja, kao i posebnim programom stipendiranja studenata ovog master programa od strane BBI Banke.

„Open day“,  će se održati 29.09.2017. u 17:30 sati u prostorijama Ekonomskog fakulteta na Skenderiji 70/II, Sala 1. Učesnicima će biti dodijeljeni certifikati. Seminar je besplatan, a prijava se može izvršiti putem maila: ciebf.sarajevo@gmail.com

Napominjemo da je rok za prijavu na Open day 27.09.2017. a rok za prijavu na Islamic Banking master studij 30.09.2017.