Anisa Šarkić, magistar menadžmenta - Napredni trgovinski menadžment
„Jako sam zadovoljna iskustvom na studiju Napredni trgovinski menadžment. U toku studija imala sam priliku unaprijediti svoja znanja i kompetencije iz široke oblasti trgovinskog menadžmenta, te ih kroz master tezu primijeniti na praktičnom primjeru.“
Razvoj specijalističkih kompetencija i vještina u oblasti savremene i tradicionalne trgovine direktno primjenjive u široko rasprostranjenoj trgovinskoj praksi.
Studij je orijentisan praksi i namjenjen je menadžerima svih nivoa i profesionalcima u marketinškim i trgovinskim kompanijama. Cilj studija je sticanje savremenih znanja iz oblasti marketinga i trgovine o inovacijama u poslovanju, novim poslovnim alatima i tehnikama, globalnom poslovanju i uspješnom planiranju, upravljanju i kontroli.
Polaznici ovog studija mogu biti kandidati koji su završili dodiplomski trogodišnji ili četverogodišnji univerzitetski studij i tokom studija ostvarili 180 ECTS ili 240 ECTS-a.
Jednogodišnji studij: 6.000,00 KM
Dvogodišnji studij: 9.000,00 KM
Rukovodilac: prof. dr. Almir Peštek
Više informacija nalazi se u Nastavnom planu i programu.