Napredni trgovinski menadžment

 

Anisa Šarkić, magistar menadžmenta - Napredni trgovinski menadžment
Jako sam zadovoljna iskustvom na studiju Napredni trgovinski menadžment. U toku studija imala sam priliku unaprijediti svoja znanja i kompetencije iz široke oblasti trgovinskog menadžmenta, te ih kroz master tezu primijeniti na praktičnom primjeru.

Vrijednost Programa

Razvoj specijalističkih kompetencija i vještina u oblasti savremene i tradicionalne trgovine direktno primjenjive u široko rasprostranjenoj trgovinskoj praksi.

Kome je Program namijenjen

Studij je orijentisan praksi i namjenjen je menadžerima svih nivoa i profesionalcima u marketinškim i trgovinskim kompanijama. Cilj studija je sticanje savremenih znanja iz oblasti marketinga i trgovine o inovacijama u poslovanju, novim poslovnim alatima i tehnikama, globalnom poslovanju i uspješnom planiranju, upravljanju i kontroli.

Uslovi za upis

Polaznici ovog studija mogu biti kandidati koji su završili dodiplomski trogodišnji ili četverogodišnji univerzitetski studij i tokom studija ostvarili 180 ECTS ili 240 ECTS-a. 

Cijena

Jednogodišnji studij: 6.000,00 KM
Dvogodišnji studij: 9.000,00 KM

Kontakt

Rukovodilac: prof. dr. Almir Peštek

Više informacija nalazi se u Nastavnom planu i programu.