Promocija knjige “Principi prodaje i pregovaranja”

Ekonomski fakultet Univerziteta u Sarajevu vas poziva na promociju izmijenjenog i dopunjenog bh. izdanja knjige “Principi prodaje i pregovaranja”, autora Selme Kadić-Maglajlić, Nikola Drašković i Marije Tomašević Lišanin.

Knjiga na jednostavan i interesantan način obrađuje savremenu prodajnu tematiku kroz tri logičke cjeline podijeljene u 13 poglavlja. Integrira klasične i nove pristupe prodaji, vodeći račina o globalnom, lokalnom i regionalnom okruženju. Brojni primjeri bh. kompanija, dodatni materijali kojima je moguće pristupiti skeniranjem QR koda, primjeri korisnih mobilnih aplikacija neki su od elemenata koji ovo Izdanje čine drugačijim od uobičajenih udžbenika na ovim prostorima. Knjiga je namijenjna kako prodajnim profesionalcima sa dugogodišnjim iskustvom, tako i studentima.

Zahvaljujući podršci društveno odgovornih bh. kompanija, te autorima koji su se odrekli honorara, ova   imitirana, ali visokokvalitetna edicija u štampanom obliku će samo na dan promocije biti dostupna uz prigodan popust!

Promocija će biti održana u petak 7. juna 2019., s početkom u 12 sati, u sali E-net centra,  Ekonomskog fakulteta u Sarajevu (III sprat).

Ured za odnose s javnošću