0%
Caution: JavaScript execution is disabled in your browser or for this website. You may not be able to answer all questions in this survey. Please, verify your browser parameters.

Sinergija online prodaje i cyber sigurnosti: strategije, tehnologije i praksa

Anketa ima za cilj prikupiti odgovore u svrhu sprovođenja statističkog istraživanja u okviru magistarskog rada na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu na temu „Sinergija online prodaje i cyber sigurnosti: strategije, tehnologije i praksa“.

U anketi će biti ispitani stavovi potencijalnih kupaca o kupovini, povjerenju i odlučivanju na kupovinu na web shop platformama. Pod web shop platformama podrazumjevamo sve stranice koje omogućavaju bilo koji vid kupovine, kao što su eBay, Amazon, AliBaba, AliExpress, Olx.ba, ASOS, kupujemprodajem.com i sve slične domaće i strane stranice koje vrše prodaju svojih proizvoda, kao i preprodaju proizvoda trećih lica.

Anketa sadrži 36 pitanja koja su podjeljena na nekoliko cjelina i to: demografska pitanja, pitanja o odnosu kupca ka izgledu i fukncionalnosti web shop platformi/stranica, povjerenje i odnos kupaca prema web shop stranicama. Procjenjeno vrijeme za popunjavanje ankete je 10 minuta.

Popunjavanje ove akete ima veliki značaj, kako za mene, tako za istraživanje u okviru magistarskog rada.

Hvala na izdvojenom vremenu i što podržavate moje istraživanje.

S poštovanjem,

Kemal Tucaković.

There are 10 questions in this survey.