Management
A two-year academic program at the second cycle of studies in BHS languages.
BHS
2 years
120 ECTS

Program Value

In the academic program Management, advanced paradigms, principles, concepts and theories which support management in the wider specter of business practice are studied. During the studies, students enhance analytical skills and usage of quantitative methods used in economic research. Upon finishing the studies, students have the knowledge and skills in special areas of management needed for employment and further education within the field of business practice.

What title do you get?

MA in Management

Program strucutre

The Program is divided into four semesters: 

 FINANCIAL MANAGEMENT
NOI SEMESTERII SEMESTERIII SEMESTERIV SEMESTER
1.Metodologija naučno-istraživačkog radaModeli ulaganja i amortizacijeIzborni smjerski predmetZavršni rad
2.Finansijska tržišta i instrumentiInvesticijeIzborni smjerski predmet 
3.Napredni finansijski menadžmentFinansijska analizaIzborni predmet 
4.Komercijalno bankarstvoIndustrijska analizaIzborni predmet 
5.Upravljanje finansijskim rizicima IIEngleski jezikProjekat 
 ELECTIVE COURSES
1.Aktuarski modeli životnih osiguranja
2.Berzansko poslovanje
3.Bihejvioralne finansije
4.Investiciono bankarstvo
5.Menadžment kapitalnih ulaganja
6.Menadžment komercijalnih banaka
7.Napredno finansijsko izvještavanje
8.Napredno islamsku bankarstvo i finansije
9.Strategije investiranja
10.Tehnička analiza vrijednosnih papira

 

 MARKETING MANAGEMENT
NOI SEMESTERII SEMESTERIII SEMESTERIV SEMESTER
1.Metodologija naučno-istraživačkog radaGlobalni marketingIzborni smjerski predmetZavršni rad
2.Strateško upravljanje marketingomMarketing analitikaIzborni smjerski predmet 
3.Analiza ponašanja potrošačaUpravljanje marketing komuniciranjemIzborni predmet 
4.Upravljanje proizvodima i uslugamaUpravljane marketing kanalimaIzborni predmet 
5.Primjenjeno istraživanje marketingaEngleski jezikProjekat 
 ELECTIVE COURSES
1.B2B marketing menadžment
2.Digitalni marketing i društveni mediji
3.Interkulturalno komuniciranje i pregovaranje u marketing i prodaji
4.Kvalitativna metodologija u marketingu
5.Marketing planiranje
6.Prodaja i prodajni menadžment
7.Strateški brend menadžment
8.Upravljanje marketingom u neprofitnim organizacijama
9.Upravljanje marketingom usluga
10.Upravljanje odnosima s javnošću i korporativnim komuniciranjem

 

 MENADŽMENT I INFORMACIONE TEHNOLOGIJE
NOI SEMESTERII SEMESTERIII SEMESTERIV SEMESTER
1.Metodologija naučno-istraživačkog rada-aUpravljanje kontinuitetom poslovanjaIzborni smjerski predmetZavršni rad
2.Kompetitivnost i ITPoslovna inteligencija za menadžereIzborni smjerski predmet 
3.Upravljanje IT projektimaInformacioni sistemi za CRMIzborni predmet 
4.Modeliranje poslovnih procesaKolaboracijski sistemiIzborni predmet 
5.Upravljanje razvojem ISEngleski jezikProjekat 
 ELECTIVE COURSES
1.Ekspertni sistemi u poslovanju
2.E-learning
3.Internet ekonomija
4.IT i vođenje promjena
5.Poslovanje u umreženoj ekonomiji
6.Revizija informacijskih sistema
7.Sigurnost informacionih sistema
8.Teorija sistema
9.Upravljanje Web tehnologijama

 

 MANAGEMENT AND ORGANISATION
NOI SEMESTERII SEMESTERIII SEMESTERIV SEMESTER
1.Metodologija naučno-istraživačkog rada-aStrateška udruživanja i akvizicijeIzborni smjerski predmetZavršni rad
2.Strateška analiza preduzećaOrganizacijska kultura i leadershipIzborni smjerski predmet 
3.Menadžment u globalnom okruženjuSavremeni koncepti menadžmentaIzborni predmet 
4.Korporativno upravljanjePoslovno komuniciranje i pregovaranjeIzborni predmet 
5.Dizajniranje organizacijeEngleski jezikProjekat 
 ELECTIVE COURSES
1.Kritičko promišljanje i akademsko izražavanje   
2.Krizni menadžment i konsolidacija kompanije   
3.Kros-kulturalni menadžment   
4.Međunarodni menadžment ljudskih potencijala   
5.Menadžment inovacija   
6.Menadžment kapitalnih ulaganja   
7.Poslovni konsalting   
8.Sociologija preduzetništva   
9.Strateško poduzetništvo   
10.Strateško upravljanje ljudskim resursima   

 

  MODELIRANJE I OPTIMIZACIJA U POSLOVNOM ODLUČIVANJU
NOI SEMESTERII SEMESTERIII SEMESTERIV SEMESTER
1.Metodologija naučno-istraživačkog rada-aKvant. metode i modeli vrednovanja rizikaIzborni smjerski predmetZavršni rad
2.Primijenjena multivarijaciona analizaMetode upravljanja troškovimaIzborni smjerski predmet 
3.Napredno poslovno odlučivanjeModeliranje finansijskih vremenskih serijaIzborni predmet 
4.Softveri za kvantitativne analizePrimjenjena ekonometrijaIzborni predmet 
5.Statistička kontrola i monitoring kvalitetaEngleski jezikProjekat 
 ELECTIVE COURSES
1.Ekonometrijska analiza panel podataka   
2.Ekonometrijski modeli simultanih jednačina   
3.Matematički modeli finansijskih tržišta u diskretnom vremenu   
4.Matematički modeli finansijskih tržišta u neprekidnom vremenu   
5.Metode i modeli odlučivanja   
6.Stohastički procesi   
7.Teorija igara   

 

 ACCOUNTING AND AUDIT
NOI SEMESTERII SEMESTERIII SEMESTERIV SEMESTER
1.Metodologija naučno-istraživačkog rada-aRevizija finansijskih izvještaja i MREVSIzborni smjerski predmetZavršni rad
2.Finansijsko računovodstvo i MSFIAnaliza poslovanjaIzborni smjerski predmet 
3.Napredno finansijsko izvještavanjeNapredno menadžersko računovodstvoIzborni predmet 
4.Napredno troškovno računovodstvoBudžetsko računovodstvoIzborni predmet 
5.Profesionalna etika računovođa i revizoraEngleski jezikProjekat 
 ELECTIVE COURSES
1.Forenzično računovodstvo i istrage   
2.Interna revizija   
3.Napredno poresko računovodstvo   
4.Napredno računovodstvo finansijskih institucija   
5.Računovodstveno planiranje   

 

 TOURISM
NOI SEMESTERII SEMESTERIII SEMESTERIV SEMESTER
1.Metodologija naučno-istraživačkog rada-aUpravljanje kanalima distribucije i marketing komunic.Izborni smjerski predmetZavršni rad
2.Strateški marketing u turizmuPrimijenjeno istraživanje u turizmuIzborni smjerski predmet 
3.Kreiranje turističke ponude i uprav. kvalit. u turizmuVođenje u turizmuIzborni predmet 
4.Poslovno komuniciranje i pregovaranje u turizmuOperacioni menadžment u uslugamaIzborni predmet 
5.Organizacija u hotelijerstvu i turizmuEngleski jezikProjekat 
 ELECTIVE COURSES
1.CRM u turizmu
2.Marketing turističke destinacije
3.Međunarodne marketing strategije, politike i instrumenti
4.Poslovna etika
5.Savremeni koncepti menadžmenta
6.Savremeni trendovi u ponašanju turista
7.Strateško upravljanje ljudskim resursima u turizmu
8.TQM u turizmu
9.Upravljanje projektima u turizmu


Admission requirements

In order to become a student of a master study program at SEBS, you are required to take the entrance exam and to get a sufficient number of  points. The students who graduated from the first cycle of studies at the SEBS academic program Business Management or at some other faculty/university are required to pass the following supplemental exams: Mathematics, Quantitative Methods and Statistics in Economics and Management.

 

Contact

Students'a Affairs Office
Adress: Skenderija 70/II, 71000 Sarajevo, BiH
+387 33 564 395 / 564 396
master.studij@efsa.unsa.ba

 

 

KURS KATALOG DRUGOG CIKLUSA

Kontakt

Students' Affairs Office
Adress: Skenderija 70, Sarajevo
+387 33 564 396
master.studij@efsa.unsa.ba