Mjerenje, analiza i poboljšanja
- Ocjena Uprave
- Izvještaji internog audita
- Indikatori uspješnosti - U februaru 2013. godine Uprava je usvojila 80 QI i 30 KPI koji bi se trebali svakodnevno pratiti. Obuhvaćene su sve poslovne aktivnosti, te procesi (temeljni, upravljački i procesi podrške). Osnovna ideja je prikupljene indikatore dostavljati u QM Ured na daljnju analizu, kako bi se ubuduće mogle donositi odluke zasnovane na činjenicama (tj. rezultatima).
- Izvještaji generirani sistemima izvještavanja
- Procjene vanjskih akreditacijskih i certifikacijskih agencija
- Mjerenje zadovoljstva interesno-utjecajnih grupa:
RB | CILJNA SKUPINA | PODRUČJE | SREDSTVO | VRIJEME I UČESTALOST | BROJ PITANJA |
---|---|---|---|---|---|
1. | Studenti | Evaluacija rada nastavnika (stručne, pedagoško-psihološke, organizacijske kompetencije) | Strukturirani upitnik | 12 sedmica / semestralno | 30 |
Evaluacija organizacije ispita | Strukturirani upitnik | 16 sedmica / semestralno | 10 | ||
Evaluacija nastavnog procesa | Strukturirani upitnik | Na kraju ak. god. / godišnje | 10 | ||
Evaluacija vještina i kompetencija studenata | Strukturirani upitnik | Pri odbrani završnog rada | 15-20 | ||
Evaluacija međunarodnog projekta | Strukturirani upitnik | Kontinuirano | 15-20 | ||
2. | Svršeni studenti | Evaluacija organizacije studija (programi, nastavni proces) | Strukturirani upitnik | Pri podiznju uvjerenja o diplomiranju | - |
Evaluacija odustajanja od studija | Strukturirani upitnik | Pri podizanju dokumenata za ispis | 30 | ||
3. | Zaposlenici EFSA - nastavno osoblje | Evaluacija rada nastavnika | Strukturirani upitnik | 12 sedmica / semestralno | Izvještaj |
Performanse studenata | Izvještaj | 12 sedmica tek. semestra za prethodni semestar | 25-30 | ||
Samo-evluacija nastavnika | Strukturirani upitnik | Na kraju ak. god. / godišnje | 10-15 | ||
4. | Zaposlenici EFSA - nenastavno osoblje | Evaluacija nastavnog procesa | Strukturirani upitnik | Na kraju ak. god. / godišnje | 10-15 |
5. | Poslodavci | Evaluacija rada svršenih studenata od strane poslodavca | Strukturirani upitnik | Mart tek. ak. god. / godišnje | 10-15 |
Evaluacija studenata na ferijalnoj praksi | Strukturirani upitnik | Na kraju ak. god. / godišnje | 10-15 | ||
Evaluacija imidža EFSA | Strukturirani upitnik | Na kraju ak. god. / godišnje | 30 |
Procjena kvalitete nastave na EFSA:
PROFESORI:
- Evaluacija rada nastavnog osoblja (stručne, pedagoško-psihološke i organizacijske kompetencije- studentska procjena)
- Evaluacija organizacije ispita – studentska procjena
- Međunarodno akademsko obrazovanje (vertikalna pokretljivost)
- Profesionalno međunarodno obrazovanje
- Procesi NIR-a
- Radno opterećenje
- Prolaznost studenata
- Samoprocjena nastavnika – Nije ispoštovana dinamika provođenja procesa evaluacije.
- Analiza korištene literature u nastavi
ASISTENTI:
- Evaluacija rada saradnika (stručne, pedagoško-psihološke i organizacijske kompetencije)
- Međunarodno akademsko obrazovanje (vertiklana pokretljivost)
- Profesionalno međunarodno obrazovanje
- Procesi NIR-a
- Radno opterećenje
- Samoprocjena saradnika – nije ispoštovana dinamika provođenja procesa evaluacije
KOMPARATIVNA ANALIZA ZA AKADEMSKU 2009/10, 2010/11, 2011/12, 2012/13 GODINU
INDIKATORI KVALITETE I KLJUČNI POKAZATELJI USPJEŠNOSTI ZA AKADEMSKU 2013/14, 2014/15, 2015/16 GODINU
PROSJEČNE OCJENE ZA KATEDRU
IZVORI PODATAKA
- Studentska anketa o procjeni kvalitete rada nastavnika/saradnika i kvaliteti izvođenja nastave – studenti kao procjenjivači
- Anketni upitnik za samoprocjenu nastavnika/saradnika – nastavnici/saradnici kao procjenjivači (NIJE URAĐENO)
- Ostali analizirani podaci preuzeti sa zvanične web stranice EFSA i centara podrške EFSA
MOGUĆA OGRANIČENJA
- Neprovođenje samoevaluacijske ankete nastavnika/saradnika početkom svake akademske godine
- Faktori koji mogu utjecati na studentske procjene rada nastavnika/saradnika:
Studenti kao procjenjivači
Redovitost pohađanja nastave
Veličina nastavne grupe
Interes studenata za sadržaj predmeta
Provođenje ankete npr. “Organizacija ispita” prije ispita (studenti ocjenjuju organizaciju ispita-metodološki i logički neprihvatljivo!
ŠTA DALJE?
- Uključiti i druge indikatore vrednovanja kvalitete nastave:
Izlazna anketa za svršene studente (potrebno ju je provoditi svakodnevno)
Izlazna anketa za studente koji odustaju od studija (svakodnevno)
Anketa Alumni
Anketa za poslodavce BAB
Provesti fokus grupe s ciljem vrednovanja kvalitete nastavnog rada od strane studenata (u procesu pripreme)
* Neophodno je pravovremeno provođenje procesa MAP na EFSA