Obavještenje o ovjeri i upisu semestra za studente II (drugog) ciklusa studija u akademskoj 2021/2022. godini

Pozivamo sve studente II ciklusa studija (odsjeci Ekonomija i Menadžment) na upis u III semestar i obnovu I semestra u školskoj 2021/22. godini. Dokumente za upis i ovjeru semestra se dostavljaju u zgradu Poslovne akademije, Skenderija 70, II sprat, u terminu od: 

14. 10. 2021. godine (četvrtak) - do 22. 10. 2021. godine (petak) svaki radni dan od 11:00 do 13:00 sati
 

Za upis se dostavljaju sljedeći dokumenti:

  • Indeks;
  • List o prijavi semestra-1x, prijavni list ŠV 20-2x (elektronski – uputstvo o popunjavanju je objavljeno na web stranici Fakulteta);
  •  Dokaz o uplati (prema instrukcijama i važećem cjenovniku pedagoških usluga).

Upis u III (treći) semestar studija u školskoj 2021/22. godini mogu izvršiti svi studenti koji prenose najviše tri nepoložena predmeta iz prve godine studija.

Studenti I (prve) godine studija koji obnavljaju godinu studija nastavljaju studirati prema novom nastavnom planu i programu. Preduslovni predmeti za studente koji obnavljaju prvu godinu studija su: Osnove ekonomije, Kvantitativne metode u ekonomiji/Kvantitativne metode u menadžmentu, Mikroekonomija, Makroekonomija i Statistika. Navedene predmete studenti su obavezni položiti u prva tri semestra II ciklusa studija ili u okviru Ljetne škole. Studenti koji su položili sve predmete ili neke od navedenih predmeta u toku I ciklusa studija ili tokom prve godine II ciklusa studija nemaju obavezu polaganja istih.

Studenti iz kategorija koje podliježu oslobađanju plaćanja školarine (djeca šehida i poginulih boraca, djeca RVI i djeca dobitnika posebnih ratnih priznanja, kao i djeca bez oba roditelja), a koji prvi put upisuju II godinu REDOVNOG i REDOVNOG SAMOFINANSIRAJUĆEG studija, oslobođeni su plaćanja školarine uz predočenje dokaza o pripadnosti određenoj kategoriji. Studenti PONOVCI iz ovih kategorija NISU oslobođeni školarine i istu plaćaju prema važećem Cjenovniku.
Studenti koji upisuju II godinu studija (III semestar), pored dva izborna smjerska predmeta koja su definisana Odlukom, biraju i dva izborna predmeta sa drugog odsjeka/smjera.

Studenti koji eventualno biraju kolizione predmete iz naredne godine studija obavezno ih trebaju odštampati i dostaviti sa semestralnim listom, vodeći računa o maksimalnom opterećenju po semestru (30 ECTS). U okviru kolizionih predmeta studenti mogu slušati i polagati i dva izborna smjerska predmeta koja su definisana Odlukom i/ili dva izborna predmeta sa drugog odsjeka/smjera zavisno od semestralnog ECTS opterećenja. Studenti koji mijenjaju status studiranja iz redovnog ili redovnog samofinansirajućeg (RSF) u DL status, uz semestralni listi prilažu i molbu za promjenu statusa. U slučaju kada redovni/RSF student zasnuje radni odnos, dužan je obavijestiti Službu za rad sa studentima i uputiti zahtjev za promjenu statusa (iz redovnog/redovnog samofinansirajućeg u DL status).

Studenti koji imaju položene sve ispite sa I godine studija a u statusu su Redovan samofinansirajući studij, prvi put upisuju II godinu studija, ranije nisu obnavljali studijske godine, imaju prosjek 8.0 i više, oslobođeni su plaćanja troškova školarine. Sve ostale troškove navedene u instrukcijama za uplatu, u obavezi su izvršiti. Studenti koji nisu predali prijavu teme završnog rada do 22.10.2021. godine, u obavezi su da upišu obnovu godine.

U slučaji tehničkih problema javiti se na e-mail support@efsa.unsa.ba

Molimo studente da predaju potpunu dokumentaciju, bez suvišnih zadržavanja,  kao i da se pridržavaju navedenog termina, jer naknadni upis neće biti omogućen.

Služba za rad sa studentima i planiranje nastave