Poziv na predavanje prof. dr Muniba Karavdića

Centar za transfer tehnologija Ekonomskog fakulteta u Sarajevu organizuje predavanje o temi:

"Design Driven Innovation: kako osigurati uspjeh inovacije"

Prof. dr Munib Karavdić

Petak, 14. april 2017. godine, 11:30 sati
e-Net centar, Ekonomski fakultet u Sarajevu, III sprat


Uvod u temu

Inovacije predstavljaju rastući društveni i ekonomski imperativ uspjeha. Inovacije su postale vitalne za opstanak, profitabilnost i rast modernih poslovnih subjekata. Kako bi postizale dobre poslovne rezultate i ostvarile održivu konkurentsku prednost, kompanije moraju kontinuirano inovirati. Zbog svega ovog, jedan od osnovnih ciljeva današnjih kompanija jeste jačanje inovativne sposobnosti, te se pred menadžere postavlja izazov i pitanje: „Odakle i kako početi?“. Pored toga, poseban izazov za menadžere predstavlja kreiranje organizacijske kulture koja će podsticati inovativne načine razmišljanja i djelovanja.

Upravo zbog toga, kompanije, prepoznavši značaj inovacija u modernom poslovanju, ulažu značajan trud u unaprjeđenje inovativne sposobnosti kroz ohrabrivanje kreativnosti uposlenika. Međutim, vrlo često očekivanja ne budu ispunjena i pored uloženog vremena, truda i investicija. Usvajanje dizajn-driven metodologije inovacija nudi nove načine poslovanja i dizajna s ciljem uspostavljanja suradnje kako bi se postigli inovativni rezultati. Kombiniranjem sposobnosti menadžera sa znanjem i vještinama dizajnera stvaraju se novi pristupi rješavanju složenih problema, što za rezultat ima postizanje pozitivnog ishoda inovacije.  

Kompanije kao što su General Electric, Apple, Nike, Walt Disney, Procter and Gamble, Starbucks, Intuit, itd. su fokusirane na inovacije kroz dizajn-driven metodologiju i imale su stopu rasta 2 puta veću od drugih kompanija koje se nalaze na S&P 500 listi u razdoblju od 10 godina. Inovacija zahtijeva vrijeme i kompanije koje nisu pošle ovim putem su pod pritiskom da počnu inovirati ili da postanu nekonkurentne.

Kratka biografija profesora Karavdića

Dr Munib Karavdić je osnivač WAVE design - dizajn konsultantske kompanije i profesor Kreativnosti i inovacija na UNSW Business School, Sydney, Australija. Priznati je međunarodni predavač u području inovacija sa više keynote nastupa u Australiji, SAD-u, Novom Zelandu i Rusiji. Jedan je od pionira u akademskim istraživanjima u području elektronske trgovine u okviru kojeg je objavio knjigu i više naučnih radova u referentnim međunarodnim časopisima.

Profesor Karavdić je nedavno podnio ostavku na mjesto direktora Design & Innovation odjela AMP, australske vodeće kompanije za „wealth management“. Vodeći nagrađivani tim za dizajn i inovativnost, profesor Karavdić je zagovarao humanistički usmjeren dizajn kao ključni pokretač organskog rasta i strategije fokusirane na kupca. Razvio je i nove načine isporuke dizajn-driven i insajt-driven inovacija. Radio je i kao konsultant strategije rasta u nekoliko australskih i međunarodnih kompanija. Profesor Karavdić doktorirao je na UNSW, Sydney, dok je diplomirao i magistrirao na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu. Tokom studija na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu obnašao je funkciju studenta-prodekana.

 

Ured za odnose s javnošću