Takmičenje za studente Marketinga

ESIC u saradnji sa Santander-om i EFMD-em organizira 23. Globalno takmičenje u marketingu. Takmičenje je napredna kompjuterska simulacija poslovnog ekonomskog okruženja.

Iako se tiče marketinga, igra zahtjeva da igrači odlučuju o svim stvarima koje se tiču upravljanja kompanijom, od proizvodnje i logistike, preko istraživanja, ulaganja i finansiranja, do oglašavanja, promocije i distribucije.

Takmičenje je otvoreno za timove širom svijeta, a učešće se ne naplaćuje. Bilo bi nam izuzetno drago da i vaša institucija uzme učešće u inicijativi koja nastoji da ojača veze između akademske i poslovne zajednice.

Na sljedećem linku možete saznati više o načinu učešća:  https://www.esic.edu/gmkc/en_EN

  • 89 zemalja učesnica
  • 60 000 studenata sa više od 880 univerziteta i poslovnih škola sa pet kontinenata
  • 17 000 eura u nagradama

Register Now – Bez novčane naknade za sve studente – posljednji rok za prijave je 8. maj.

Saznajte više putem website-a: GMKC website ili posjetite FB: Facebook fanpage, i pratite takmičenje na Twitteru: @GMkCompetition.