Akreditacije:
![]() | ![]() |
Članstva:
![]() | ![]() |
Nakon završenog studija, studenti razumiju savremeni poslovni kontekst nacionalnog, regionalnog, međunarodnog i globalnog turističkog tržišta, te razumiju savremene koncepte menadžmenta u turizmu i menadžmenta događaja. Studenti su osposobljeni da stečena znanja upotrebljavaju za kreiranje optimalne strukture turističko uslužnog vrijednosnog lanca sa ciljem da se klijentima isporuči visoko kvalitetan turistički proizvod te organiziraju događaji kao što su konferencije, festivali i druge manifestacije. Na osnovu vještina usvojenih tokom studija bit će osposobljeni kreirati rješenja za problem sa kojima se mogu suočiti u razvoju teorije i biznisa u turizmu.
Odsjek: MENADŽMENT / Smjer: MARKETING I MENADŽMENT U TURIZMU | ||||
---|---|---|---|---|
III GODINA | ||||
RB | V SEMESTAR | ECTS | SATI | ŠIFRA |
1. | Turističke usluge i ponašanje potrošača | 5 | 75 | MAN328 |
2. | Istraživanje turističkog tržišta | 5 | 75 | MAN317 |
3. | Menadžment u turizmu i ugostiteljstvu | 5 | 75 | MAN325 |
4. | Poduzetništvo u turizmu | 5 | 75 | MAN326 |
5. | Izborni smjerski predmet | 5 | 75 | |
6. | Projekat | 4 | 60 | EAM310 |
7. | Engleski jezik | 1 | 15 | EAM300 |
RB | VI SEMESTAR | ECTS | SATI | ŠIFRA |
1. | Marketing komunikacija u turizmu | 5 | 75 | MAN319 |
2. | E-marketing i distributivni kanali u turizmu | 5 | 75 | MAN315 |
3. | Menadžment ljudskih resursa u turizmu | 5 | 75 | MAN323 |
4. | Izborni predmet | 5 | 75 | |
5. | Stručna praksa | 4 | EAM320 | |
6. | Diplomski rad | 6 | EAM350 |