Smjer Marketing i menadžment u turizmu

Nakon završenog studija, studenti razumiju savremeni poslovni kontekst nacionalnog, regionalnog, međunarodnog i globalnog turističkog tržišta, te razumiju savremene koncepte menadžmenta u turizmu i menadžmenta događaja. Studenti su osposobljeni da stečena znanja upotrebljavaju za kreiranje optimalne strukture turističko uslužnog vrijednosnog lanca sa ciljem da se klijentima isporuči visoko kvalitetan turistički proizvod te organiziraju događaji kao što su konferencije, festivali i druge manifestacije. Na osnovu vještina usvojenih tokom studija bit će osposobljeni kreirati rješenja za problem sa kojima se mogu suočiti u razvoju teorije i biznisa u turizmu.

Odsjek: MENADŽMENT /
Smjer: MARKETING I MENADŽMENT U TURIZMU
III GODINA
RBV SEMESTARECTSSATIŠIFRA
1.Turističke usluge i ponašanje potrošača575MAN328
2.Istraživanje turističkog tržišta575MAN317
3.Menadžment u turizmu i ugostiteljstvu575MAN325
4.Poduzetništvo u turizmu575MAN326
5.Izborni smjerski predmet575 
6.Projekat460EAM310
7.Engleski jezik115EAM300
RBVI SEMESTARECTSSATIŠIFRA
1.Marketing komunikacija u turizmu575MAN319
2.E-marketing i distributivni kanali u turizmu575MAN315
3.Menadžment ljudskih resursa u turizmu575MAN323
4.Izborni predmet575 
5.Stručna praksa4 EAM320
6.Diplomski rad6 EAM350