Menadžment na Engleskom jeziku
Dvogodišnji odsjek II ciklusa studija na engleskom jeziku.
ENG
2 godine
120 ECTS

Cilj Programa

Nakon završenog master studija iz oblasti Menadžmenta, student su upoznati sa najvažnijim konceptima poslovanja i ekonomije, uz specifična znanja iz oblasti usmjerenja. Studenti su osposobljeni da stečena znanja klasificiraju i sintetiziraju. Kritičkim promišljanjem i zaključivanjem, studenti mogu kreirati konkretne prijedloge i rješenja za probleme u primjeni poslovnog koncepta, lokalnog i međunarodnog karaktera.


Koje zvanje stičete?

Magistar menadžmenta


Struktura Programa

Program je podijeljen u 4 semestra: 
 

 FINANSIJSKI MENADŽMENT
RBI SEMESTARII SEMESTARIII SEMESTARIV SEMESTAR
1.Metodologija naučno-istraživačkog radaModeli ulaganja i amortizacijeIzborni smjerski predmetZavršni rad
2.Finansijska tržišta i instrumentiInvesticijeIzborni smjerski predmet 
3.Napredni finansijski menadžmentFinansijska analizaIzborni predmet 
4.Komercijalno bankarstvoIndustrijska analizaIzborni predmet 
5.Upravljanje finansijskim rizicima IIEngleski jezikProjekat 
 IZBORNI SMJERSKI PREDMETI
1.Aktuarski modeli životnih osiguranja
2.Berzansko poslovanje
3.Bihejvioralne finansije
4.Investiciono bankarstvo
5.Menadžment kapitalnih ulaganja
6.Menadžment komercijalnih banaka
7.Napredno finansijsko izvještavanje
8.Napredno islamsku bankarstvo i finansije
9.Strategije investiranja
10.Tehnička analiza vrijednosnih papira

 

 MARKETING MENADŽMENT
RBI SEMESTARII SEMESTARIII SEMESTARIV SEMESTAR
1.Metodologija naučno-istraživačkog radaGlobalni marketingIzborni smjerski predmetZavršni rad
2.Strateško upravljanje marketingomMarketing analitikaIzborni smjerski predmet 
3.Analiza ponašanja potrošačaUpravljanje marketing komuniciranjemIzborni predmet 
4.Upravljanje proizvodima i uslugamaUpravljane marketing kanalimaIzborni predmet 
5.Primjenjeno istraživanje marketingaEngleski jezikProjekat 
 IZBORNI SMJERSKI PREDMETI
1.B2B marketing menadžment
2.Digitalni marketing i društveni mediji
3.Interkulturalno komuniciranje i pregovaranje u marketing i prodaji
4.Kvalitativna metodologija u marketingu
5.Marketing planiranje
6.Prodaja i prodajni menadžment
7.Strateški brend menadžment
8.Upravljanje marketingom u neprofitnim organizacijama
9.Upravljanje marketingom usluga
10.Upravljanje odnosima s javnošću i korporativnim komuniciranjem

 


Uslovi za upis

Da biste postali student master studija EFSA potrebno je pristupite prijemnom ispitu i ostvarite odgovarajući broj bodova. Studenti koji su na prvom ciklusu studija diplomirali na EFSA odsjeku Visoka poslovna škola ili drugom fakultetu/univerzitetu, potrebno je da prije upisa polože razliku predmeta: Matematika, Kvantitativne metode i Statistika u ekonomiji i menadžmentu.

 

Kontakt

Služba za rad sa studentima i planiranje nastave za II ciklus studija
Adresa: Skenderija 70/II, 71000 Sarajevo, BiH
+387 33 564 395 / 564 396
master.studij@efsa.unsa.ba

 

 

UPIS NA DRUGI CIKLUS

PRIJEMNI ISPIT 2019/20

Kontakt

Contact

Students' Admission Office
Adress: Skenderija 70/II, 71000 Sarajevo, BiH
+387 33 564 395 / 564 396
master.studij@efsa.unsa.ba