Akreditacije:
![]() | ![]() |
Članstva:
![]() | ![]() |
Od 15. do 17. januara 2025. godine, na Univerzitetu u Sarajevu – Ekonomskom fakultetu održan je 8th Industrial Marketing Management Summit.
Na Samitu su predstavljena najnovija dostignuća u teoriji i praksi globalnog industrijskog i B2B marketinga. Trodnevna agenda je obuhvatila ključne aspekte i interesne grupe - Doktorski samit za doktorske studente, sesije za akademsko osoblje i sesije sa predstavnicima iz domaće prakse. Učesnici Samita su bili stručnjaci iz oblasti marketinga sa uglednih svjetskih univerziteta.
Samit je otvorila dekanica prof. dr. Meliha Bašić koja je pozdravila učesnike, i poželjela ptoduktivan rad i inspirativno iskustvo!
Službeni program je započeo uvodnim izlaganjem profesora Christiana Kowalkowskog na temu „Upravljanje iskustvom kupaca na B2B tržištima“. Njegova prezentacija naglasila je važnost usklađivanja strategija CXM-a s vrijednosnim ponudama kako bi se poboljšala efikasnost u B2B okruženju. Prof. Kowalkowski je svojim uvidima inspirisao učesnike da preispitaju svoje razumijevanje iskustva kupaca, koncepta koji je tradicionalno povezan s B2C okruženjima, ali koji postaje sve značajniji za B2B tržišta.
Sesije obuhvatile su prezentacije o transformaciji B2B odnosa, uključujući teme poput moći generativne umjetne inteligencije u revoluciji B2B prodajnog procesa, poboljšanja korisničkog puta i sve veće važnosti servitizacije kao glavne teme u B2B sektoru.
U fokusu je bila i održivost, sa diskusijama o zelenim poslovnim strategijama i ulozi B2B prodajnih timova u usklađivanju sa ekološkim regulativama. Učesnici su naglasili važnost zajedničkih napora kako bi se održivost integrisala u osnovne poslovne prakse, ističući njenu ključnu ulogu u oblikovanju budućnosti B2B tržišta.
Posljednji dan konferencije obilježile su diskusije sa kompanijama Nelt i Zanat. CEO i osnivač Zanata Orhan Niksić zajedno sa svojim timom je ugostio učesnike u showroom-u koji je nedavno otvoren s ciljem razgovora o širenju partnera širem svijeta, kroz unikatnu vrijednost koju Zanat pruža.
Senada Mehinović i Dunja Duran iz NELTA su razgovarale sa učesnicima IMM summita o efektu ulaska diskauntera na tržižte BiH, kao i o čvrstim vezama kompanije NELT sa partnerima.
8th Industrial Marketing Management Summit je organizovan zahvaljujući prof. dr. Maja Arslanagić - Kalajdžić (University of Sarajevo - School of Economics and Business), prof. dr Selma Kadić-Maglajlić (Copenhagen Business School), prof. Dr Adam Lindgreen (Copenhagen Business School), prof. dr Anthony Di Benedetto (Fox School of Business), kojima se ovim putem zahvaljujemo i čestitamo na uspješnoj organizaciji.
Snažni uvidi, odlične diskusije i fantastično umrežavanje. Veliko hvala svim govornicima i učesnicima koji su ovaj Samit učinili nezaboravnim!
Galeriju možete pogledati OVDJE.
Univerzitet u Sarajevu - Ekonomski fakultet