Akreditacije:
![]() | ![]() |
Članstva:
![]() | ![]() |
Dana 10.01.2024. godine, na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu, u velikoj sali e-Net centra, održana je prva radionica Karijernog navigatora sa simboličnim nazivom „Kako započeti?“. Radionicu je organizovao Centar za razvoj karijere studenata u saradnji sa stručnjacima iz prakse, Nejrom Moćević Mudželet i Lamijom Brkić.
Ciljevi ove radionice bili su:
Radionicu je moderirala mr. Berina Šahinović Hajrić, HR ekspertica u Centra za razvoj karijere studenata. U uvodnom obraćanju učesnicima se obratio dr. sci. Anes Hrnjić, rukovodilac Centra za razvoj karijere studenata EFSA, i predstavio seriju radionica „Karijerni navigator“ planiranih tokom akademske 2023/24. godine. Istakao je da su radionice Karijernog navigatora dio inicijative Centra za razvoj karijere studenata EFSA kojima je primarni cilj studentima omogućiti sticanje vještina kreiranja poslovinih dokumenata i pripreme aplikacije za posao.
U uvodnom dijelu radionice studentima su se obratile i predstavile voditeljice radionice i alumnistice Ekonomskog fakulteta u Sarajevu, Nejra Moćević Mudželet, BBA - liderica tima za akviziciju talenata u IT kompaniji OnePropeller i Lamija Brkić, BA - viša specijalistkinja za regrutaciju i menadžment ljudskih resursa u kompaniji Kolektiv. U okviru uvodnog dijela radionice učesnicima su predstavile svoje karijerne puteve i profesionalni razvoj, iskustva iz prakse prilikom angažmana na poslovima regrutacije i selekcije, te na koji im je način studij i volonterski angažman pomogao da dođu do svog prvog radnog iskustva i steknu mnogobrojna profesionalna poznanstva.
Prvi dio radionice odnosio se na predavanje stručnjakinja na temu kreiranja CV-a i motivacionog pisma, zatim aktivnog angažmana studenata na analizi i samoprocjeni svojih osnovnih snaga, slabosti, prilika i prijetnju podsredstvom korištenja tzv. SWOT matrice, te razvijanja i unaprijeđivanja vlasitih aplikacijskih dokumenata. Tom prilikom voditeljice su studentima iskomunicirale važnost kreiranja adekvatnog CV-a i motivacionog pisma, upoznale ih dobrim i lošim primjerima istih, te im dale smjernice i preporuke za izradu ovih dokumenata. Studenti su aktivnom primjenom stečenog znanja angažovano učestvovali u radionici interaktivno unaprjeđujući svoje vještine pisanja navedenih dokumenata.
Drug dio radionice, nakon pauze za kafu, bio je nastavak na spremanje studenata za ulazak na tržište rada simulacijom grupnog intervjua. Tokom predavanja na temu pripreme za intervju za posao istaknute su dobre i loše prakse intervjuisanja, te najčešći primjeri pitanja tokom intervjua. Spomenuti su i razni selekcijski testovi koji se u praksi na tržištu rada izvode shodno zahtjevima poslodavaca.
Tokom cijele sesije studenti su aktivno učestovali i samoinicijativno postavljali pitanja u svrhu samounaprjeđenja. Zaključujemo da je radionica podstakla studente na proaktivnost, pružila mogućnost promptnog kreiranja i unaprjeđenja aplikacijskih dokumenata, informisala o aktuelnim praksama i zahtjevima tržišta rada, te usmjerila na adekvatnu pripremu za selekcijski proces.
U glaeriji prenosimo dio atmosfere sa radionice „Karijerni navigator: Kako započeti?“