Akreditacije:
![]() | ![]() |
Članstva:
![]() | ![]() |
Program osposobljava polaznike za samostalnu izradu marketing plana i upravljanje organizacijskim marketing miksom, te objašnjava strateški značaj marketinga i njegovu ulogu u sprovođenju poslovne strategije kompanije u kojoj je student zaposlen
Program je namijenjen osobama koje žele da dopune ili steknu znanja o marketingu i njegovoj primjeni u organizaciji bilo kojeg tipa. Osobama zaposlenim u marketing odjelima, ovaj program će omogućiti sticanje naprednih znanja potrebnih kod izrade marketing planova i upravljanja organizacijskim marketing miksom. Osobama koje žele da se bave ovim područjem ili pak rukovodiocima, ovaj program će pomoći da suštinski razumiju funkcije marketinga i kako je on povezan sa strategijom organizacije.
SEMESTAR | DVOGODIŠNJI STUDIJ |
I | 1. Strateško upravljanje marketingom; 2. Istraživanje marketinga; 3. Ponašanje potrošača; 4. Upravljanje proizvodima i uslugama; 5. Upravljanje cijenama |
II | 1. Upravljanje marketing kanalima; 2. Upravljanje marketing komumniciranjem; 3. Međunarodni marketing; 4. Brend menadžment; 5. Prodaja i prodajni menadžment |
III | 1. E-marketing; 2. Business-to-business marketing; 3. Izborni predmet; 4. Izborni predmet; 5. Izborni predmet |
IV | Master teza |
SEMESTAR | JEDNOGODIŠNJI STUDIJ |
I | 1. Strateško upravljanje marketingom; 2. Istraživanje marketinga; 3. Ponašanje potrošača; 4. Upravljanje proizvodima i uslugama; 5. Upravljanje cijenama |
II | 1. Upravljanje marketing kanalima; 2. Upravljanje marketing komumniciranjem; 3. Međunarodni marketing; 4. Master teza |
Završetkom studenti stiču diplomu Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu; zvanje: magistar menadžmenta, smjer Marketing menadžment.
Polaznici ovog studija mogu biti kandidati koji su završili dodiplomski trogodišnji ili četverogodišnji univerzitetski studij i tokom studija ostvarili 180 ECTS ili 240 ECTS-a.
Ukupna cijena je:
Jednogodišnji studij: 6.000 KM
Dvogodišnji studij: 9.000 KM
Školarinu je moguće plaćati u ratama.